Droog trainen

Droog trainen

Ken je het gevoel dat je continu bezig bent met je voeding en met je training, maar dat je maar niet afvalt?

Of dat je al redelijk afgevallen bent, maar dat nog steeds je spieren(zoals bijvoorbeeld je sixpack) niet zichtbaar zijn?

Kun jij je vinden in een van bovenstaande scenarios?

Vandaag beloven we je de oplossing voor beide problemen! Veel diëten beloven je te laten afvallen en droog te worden, zonder dat je honger lijdt. Vaak valt dit tegen. Door onderstaande 5 stappen te volgen val je af en zijn je spieren snel zichtbaar zonder dat jij ook maar eventjes honger hoeft te lijden.

Hoe kan dat en hoe werkt dat?

Dit kan, omdat wij je een formule geven die precies uitrekent hoe veel jij moet eten(dit is vaak best veel).
Daarnaast laten we je zien hoe je jouw trainingsschema moet invullen.
Hoe het precies werkt lees je hieronder:

Droog trainen, wat is het?

Droog trainen draait eigenlijk maar om een ding, namelijk het verliezen van vet. Doordat je vet verliest, worden spieren beter zichtbaar.  Hierbij zijn twee aspecten erg belangrijk. Het eerste aspect is je voeding. Hier kun je alles over lezen op de pagina snel afvallen. Maar voor het gemak hebben we hieronder een afbeelding van die pagina geplaatst. Hiernaast kun je op onze website verschillende gezonde recepten vinden om snel afvallen en droog trainen nog gemakkelijker te maken.  Het tweede aspect is training. Zonder training ontwikkel je geen sterkere spieren en om deze reden zullen je spieren dan ook nooit zichtbaar worden. Op deze pagina gaan we volledig in op het aspect training. Na het lezen van deze pagina weet je precies wat droog trainen is. Je kunt vervolgens met een beetje doorzettingsvermogen in drie maanden kurkdroog zijn!

Hoe kun jij je voedingsschema invullen?
macros berekenen

Klik voor de volledige afbeelding!

 

Droog trainen in 5 simpele stappen

Stap 1: Is droog trainen voor jou de juiste manier van trainen?

Hoe werkt droog trainen nu precies? Dit verschilt nogal per persoon. Over het algemeen geldt dat de meeste mensen met een wat hoger vetpercentage eerder gaan droog trainen, dan mensen met een lager vetpercentage. Bij mensen met een lager vetpercentage zijn opgebouwde spieren namelijk eerder zichtbaar. Heb je een lager vetpercentage dan is massa training de beste optie. Dit houdt in dat er met zware gewichten relatief weinig herhalingen worden gemaakt met veel rust.

Heb je een wat hoger vetpercentage dan zal je op een andere manier moeten trainen, we noemen dit droog trainen. Bij droog trainen werk je met lichtere gewichten. Met lichtere gewichten kun je namelijk meer herhalingen maken.

Stap 2: De reden waarom jij zo snel droog zult worden:

Naast het maken van veel herhalingen wil je bij droog trainen ook niet te veel rust nemen tussen de oefeningen door.

Waarom is dit belangrijk?

Je combineert op deze manier cardiotraining met krachttraining.
Je zult merken dat op deze manier je hartslag enorm omhoog zal gaan.
Dit betekent dat je lichaam flink aan het verbranden is.

Stap 3: In deze stap geven we je de exacte invulling van je trainingsschema

Over het algemeen geldt dat je bij droog trainen rond de 15 herhalingen zit, met tussenpauzes van ongeveer een minuut. Dit betekent dat je een training start met een bepaald gewicht waarbij je 15 herhalingen kunt maken en vervolgens in gewicht naar beneden gaat, zodat je 4 setjes van 15 herhalingen kunt maken. Let wel op dat je niet te weinig gewicht pakt! Zorg dat de 15e rep ook echt het breekpunt is, waardoor je niet meer kunt.

Stap 4: We zorgen dat je zelf helemaal niet meer hoeft na te denken met onze eigen GRATIS fitness schema’s

Om het droog trainen nog wat gemakkelijker te maken hebben we fitness schema’s voor je opgesteld.

Pas alle tips van dit artikel toe,  ga aan de slag met de fitness schema’s en je zult zien dat je binnen no time droger wordt!

Stap 5: Een extra steuntje in de rug, zodat droog trainen nog makkelijker wordt:

Populaire producten bij het droog trainen

Hieronder een aantal populaire producten die vaak bij het droog trainen worden gebruikt.

Klik hier om te bestellen!
Isolaat Perfection

Isolaat Perfection is de perfecte eiwitshake voor bij het droog trainen. Deze shake is laag in koolhydraten en vetten en hoog in eiwitten. Zo zorg je ervoor dat je niet aankomt in vetmassa, maar wel spieren blijft ontwikkelen.

Klik hier om te bestellen!
Green Tea Slank

Groene thee heeft een positief effect op de vet verbranding. Om dit effect te bereiken moet je echter wel heel veel thee drinken! Deze groene thee pillen maken je het daarom een stuk gemakkelijker. Je hoeft er maar 1 op een dag te nemen. Naast een stimulerende werking voor de vetverbranding nemen ze ook het hongergevoel weg en geven ze energie.

Infographic met alle informatie over droog trainen

Omdat wij de hele wereld willen leren hoe je droog kunt worden oftewel “getting ripped” hebben wij voor jullie deze Engelstalige infographic ontwikkeld. In deze infographic is de informatie van de pagina snel afvallen gecombineerd met de informatie op deze pagina. Zodat het voor jou nog interessanter wordt.

infographic over droog trainen

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *